tirsdag den 17. september 2019

Hækleprøve



Kære Læsere.
Det er nu ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har skrevet her på siden. Det har ellers været min intention at skrive et indlæg mindst en gang om måneden. Har sat min telefon til at give mig en påmindelse om det, men det er åbenbart ikke nok til at få mig til tasterne. Det er ikke fordi jeg ikke har noget at skrive om, da jeg jo altid er i gang med et eller andet projekt. Det er nok nærmere et prioriteringsspørgsmål. Så hvad kan jeg gøre for, at det komme højre op på min prioriteringsliste?

Jeg har gennem de sidste år skrevet dagbog. Måske jeg kunne bruge dagbogsformen her. Ikke kun månedsvis eller ugevis, men måske så tit som hver dag. Det kunne måske sætte lidt form på siden, så det går hen og bliver en ny vane for mig. Om der er nogen der læser det, er jo ikke så vigtigt. Det er mere så jeg har et sted, hvor jeg gemmer mine håndarbejdes-projekter, så jeg kan huske hvornår jeg lavede det ene eller det andet.
Men skulle der være nogen der læser med, så vil jeg blive glad, om I lagde en lille hilsen i kommentarfeltet.

Ha det godt derude. 😊

I dag har jeg været ved at hækle på prøver til noget undervisning jeg skal give på mandag. Det er via mit arbejde på Dagcentret Rosengården, hvor vi indimellem har kreativ/aktivitets dag. Her har jeg lovet at stå for undervisning i reliefhækling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tasken der blev til en PUF

Har i løbet af  Corona tiden arbejdet på denne PUF. den skulle egentlig have været en taske, men synes at bunden er så fantastisk, at jeg ik...