torsdag den 19. marts 2020

Hippi bus

I efteråret købte jeg bladet Marias ideer nr. 4, 2019. I den var der en opskrift på en Hippi bus. Den minder rigtig meget om den gamle folkevogns rugbrød. Synes den var så fin, så den måtte jeg lave til min mand i fødselsdagsgave. Som jeg har for vane, når jeg hækler efter opskrift, så har jeg foretaget en del ændringer. Den skulle jo ligne VW Samba bus. 
Den passer perfekt sammen med det billede jeg broderede til ham tidligere. Og så sammen med miniture udgaven af VW SAMBA bus
Jeg synes selv at bussen er blevet rigtig fin. Der er karton og en stor sten i bunden af bilen, så den kan anvendes som dørstopper.
Der blev broderet på bussen inden sammensyningen. Nedenunder ses de færdig hæklede dele. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tasken der blev til en PUF

Har i løbet af  Corona tiden arbejdet på denne PUF. den skulle egentlig have været en taske, men synes at bunden er så fantastisk, at jeg ik...