torsdag den 29. marts 2018

Påskeudstilling

"CITAT"
I dag Skærtorsdag har jeg sammen med min mand og vores de to yngste, været på Påskeudstilling på Fuglsøcentret i Knebel. Udstillingen var med Syddjurskunstnere foreningen af professionelle kunstnere i Syddjurs. under temaet "CITAT" Vi var der også sidste år, og jeg fandt det meget inspirerende.

Jeg er særlig imponeret af Simon Aaens mallerier www.simonaaen.com


Væver og Billedkunstner Annette Bredstrup væver nogle rigtig fine ting.


 Billed og tekstilkunstner Helle Bendorff havde lavet et sjovt lille cirkustelt, som man kunne gå ind i. Hun havde maskin-broderet dele af en masse citattekster og krydret dem med lidt humor.
Her til teksten, "slå ikke større..." havde hun hængt et brød for enden af det broderede stykke.
En meget sjov ide.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tasken der blev til en PUF

Har i løbet af  Corona tiden arbejdet på denne PUF. den skulle egentlig have været en taske, men synes at bunden er så fantastisk, at jeg ik...